عشق بی منطق
عشق بی منطق

 

  

 پسرک ارضا نشد بیرون کشید از رابطه

 دخترک اما باردار شده بود

 از خاطره

 

 



نظرات شما عزیزان:

نارنج
ساعت13:15---14 آذر 1392


r00yaj00n
ساعت16:26---10 آذر 1392
سلام خواهری کجایی نیستی چند روزه که اپ نمی کنی چی شده
ذهنم درگیر یه سری بی معرفتیاست خواهری جونم


r00yaj00n
ساعت16:11---9 آذر 1392
رد پاهایم را پاک می کنم

به کسی نگویید

من روزی در این دنیا بودم.

خدایا..؟

می شود استعـــــفا دهم؟!

کم آورده ام ...


یغما
ساعت22:13---8 آذر 1392
حالا من فقط یک منطق خالی از عشق هستم
این بهترین گزینه اس برای زندگی توی دنیای آدمایی که فقط روکششون شکل آدمه


عشق2طرفه
ساعت18:13---8 آذر 1392
هههه من دروغ نگفتم منظورم این بود که جدیده خیلی قشنگه ولی قبلیه خیلی قشنگتر بود اووووکی؟؟؟ بگو بچه فهمیدست؟؟ خخخ
اصلا هم جدید نبود قبلا گذاشته بودمش هههه


عشق2طرفه
ساعت10:05---8 آذر 1392
سلام الهه جان خوبی؟؟

قالب جدیدتم خیلی قشنگه
دروغگوووووووووووو خخخخخخخخخ


مرتضی
ساعت11:46---7 آذر 1392
سلام.

اگه چن وقته بهت سر نمیزنم چون رمز وبلاگمو گم کردم.

هنوزم پیداش نکردم.

اومدم اینو بگم فک نکنی رفیق نیمه راهیم.
ممنون که خبر دادی هواست کجا هست که گم کردی؟


ایدا اشک تنها
ساعت10:06---7 آذر 1392
سلام خوبی؟؟؟وبلاگت زیباست مطلباتم زیباست به منم سر بزن


آیدا جان حرف دیگه ای نداری؟؟


r00yaj00n
ساعت21:27---6 آذر 1392
عاشق شدن چیز ساده ایست ...
مهم عاشق ماندن است
بی انتها ...بی زوال...تا ابد...بی منت...!


باران عشق...
ساعت17:40---6 آذر 1392
سلام بر آنهايي كه از نفس افتادندتا ما از نفس نيفتيم



قامت راست كردند تا ما قامت خم نكنيم



به خاك افتادند تا ما به خاك نيفتيم



سلام بر آن هايي كه رفتنند تا بمانندو نماندند تا بميرند
ممنون


عشق2طرفه
ساعت7:45---6 آذر 1392
عالی بود الهه جان در یک کلام بیست

99 درصد ما پسرا خیلی نامردیم فقط با دل دخترا بازی میکنیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: غمگینانه، باران غم، عاشقانه، ،
:: برچسب‌ها: رابطه سخت,
نویسنده : مامان شایان